Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-24, 14:42   #1
robfri
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-04-24 20:30 Garmin B.J - Plats (V64-6)


2018-04-24 20:30V64-6Garmin B.J vs Plats 1 ANNAT 4 3.350
LeoVegas
Kvällens tävlingar avgörs på Solvalla & det är en hel del fina lopp vi får se. Dock en del hästar som årsdebuterar vilket gör det hela svåranalyserat.

I den sista avdelningen tycker jag mig ha hittat ett spännande spel att komma topp 3 (plats).

Kommer investera en insats på Nr 9 med körsven Erik Lindegren. Hästen gick mkt bra för 3 starter sedan och segrade i ett lopp likt detta. Efter den har hästen startat 2 ggr i betydligt tuffare sällskap, har sett fin ut men helt enkelt inte räckt till. Här känns det som att hästen är tebax i normalt sällskap och förhoppningsvis "tuffar" hästen till sig lite extra då.

Spår 9 vankas över kort distans, tror dock inte det behöver vara fel i detta lopp då jag tror det kommer gå undan mest hela vägen. Mitt drag är oberoende av distans och klarar dessutom att gå på ute i spåret på slutvarvet om det skulle behövas.

Stor favorit i loppet är Nr 1 med Örjan Kihlström, absolut rätt favorit men svårbedömd i årsdebut och inte alls säker på att Örjan kan hålla spets.

Med dessa förutsättningar, bra smygläge, häst i form tycker jag helt klart det känns som ett spännande spel till bra odds.

Testar 4 units.

Spela på LeoVegas och få Se bonus här

robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat