Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-24, 15:23   #591
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12138

Sportsbetting
Stats: 144 - 114 - 1
ROI: 117.58%
Vinstprocent: 55.81%

Standard

Spel 24.4


Lite tid idag också så ni får spelen här med några rader, och så skriver jag rekarna ikväll.

Spel och högsta odds:

1.NBA
Boston Celtics - Milwaukee Bucks: över 203
Odds: 1.94 (Pinnacle) Kl 01:00

Läget är 2-2 i denna serie, och Bostons offensiv var inte bra i Milwaukee. Det måste man förbättra inatt, och det vet man att man kan eftersom Milwaukees försvarsspel inte är bra, och det är nyckeln här. Jag fortsätter gå med trenden att alla matcher i Boston de senaste åren har gått över 200 poäng.


2.NBA
Golden State Warriors - San Antonio Spurs: över 205
Odds: 1.95 (Pinnacle) Kl 04:30

Förlusten senast mot Spurs kommer säkerligen att få Warriors på tårna inatt, då man nog vill avgöra detta och inte åka tillbaka till San Antonio. Warriors offensiv på hemmaplan tror jag tvingar Spurs att spela på en högre pace än vad dom skulle vilja. Jag tror att Warriors kör gasen i botten och vi borde passera 205 poäng här.


3.MLB
Toronto Blue Jays - Boston Red Sox: Boston
Odds: 1.90 (bet365) Kl 01:00

Boston har kommit ner på jorden efter en superstart, men här ser jag värde återigen med Rick Porcello som starter för Boston. Han har bara släppt till 1 run över 11.1 innings på bortaplan. J.A Happ startar för Toronto som på hemmaplan har haft svårt att hålla nere bollarna. På hemmaplan har han ERA 5.62 och har redan släppt till 4 deep balls. Bostons offensiv borde kunna återgå till normal nivå mot Happ.




Det gäller att hålla huvudet kallt och fortsätta på samma sätt även nu när det går lite sämre. Återigen så måste man se långsiktigt på resultatet, så även fast det pekar lite neråt just nu så gäller det att försöka hitta positiva saker och inte "tilta". Positivt är ju att det inte kan gå så mycket sämre än de senaste dagarna!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat