Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-25, 12:26   #1
Harijono
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 17
Sharp$: 104
Standard

Bolag på V75 Tillsammans: SVAR - Spiken väljs av röstning!


Hej!
Jag har ett lag på V75 Tillsammans där alla andelsköpare får, om de vill, vara med och rösta fram en spik på systemet! Röstningen sker via mejl och den häst som har flest röster fredag kväll kl 23.59 blir spik på systemet. Ett roligt koncept på vägen mot sju rätt! Vi är när detta skrivs 15 lagmedlemmar men ju fler som är med - desto bättre spikunderlag och större chans till vinst. Här är en inbjudningslänk till laget: https://tillsammans.atg.se/inbjudan/5P35-6K22-53227

När spiken har konstaterats lördag morgon konstruerar jag systemet utifrån veckans pluggande av lopparkiv och travtidning kombinerat med tankar från de tippare jag tycker är bäst samt senaste nytt i utrustningsväg.

Vanligt är att utgångshästar används i syfte att få med fler skrällar och vikta systemet mot de man tror lite mer på. Det händer att ett spikförslag som inte riktigt nådde fram som spik istället används som utgångshäst. Röstningen innebär alltså möjligheter att påverka systemet på mer än ett sätt - och bidra med sin kunskap på vägen mot sju rätt!

En andel kostar 20 kr och man får köpa max 5 andelar per omgång. En röst per andelsköpare och omgång.

Välkommen - Tillsammans sätter vi sjuan!
Harijono är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat