Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-26, 16:54   #7
Philjay
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack Cazz,

Oxen skadade sig tyvärr i cl-semin mot Roma och missar VM, frågan är vem som tar hans plats i truppen?

Efter närmare titt så tror jag endast Dier och Hendo är helt säkra i mitten.. Wilshere har varit petad på sistonne trotts skador på Loftus, lallana. Vad har han för roll i ett ännu mer skadedrabbat england? Jag nöp Livermore till 4x på 365 igår (finns till 5x på skybet om du har ett konto där). Annars är det Lewis cook som är närmst? Drinkwater eller barkley är nog långt ifrån en chans.. Shelvey? jaa den är möjligt. Winks? inte spelat på länge..

Hart kommer lyckligtvis få vila mot city då han inte får lira mot sin egna klubb. Men tror att hans plats i truppen är bombsäker.

Du hittar fortfarande Young till 2x på Coolbet, TA DET!

Backlinjen är ett jävla dilemma det också.. Ska Cahill få en plats nu när han spelat i chelski endel? han finns till 3.0 på 365 vilket känns som ett värdespel.. men jag har redan pengar på Jones och Cahill så vet inte om det är värt.. isf som hedgening... Maguire, Stones och Walker är givna, troligtvis ser jag jones och gomez bakom följt av cahill och tarkowski ifall skadorna håller undan jones å gomez.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat