Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-27, 21:38   #878
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
En intressant sak är att jag tittade på deras odds på livemarknaden och såg att jag kunde få 1.40 i odds mellan GAIS och Gefle men tänkte, den matchen måste väl vara slut men stod som matchminut 87 hos Legolas. Det är här Rune skänker pengar till er numera tror jag
Är de så klantiga?

På 90 talet drev jag Videobutik, låg på Landsvägen I Sundbyberg- mitt emot Svenska Spels Huvudkontor.
SSP satte in en Vadslagningsmaskin ( som svenska spels Oddsetmaskiner)
Gick att spela fotboll till fasta odds till de flesta ligor via den maskinen. Jag fick printa ut oddslistor dagligen och de fasta oddsen ändrades nästan aldrig :-)

Riktiga "felodds" förekom dagligen! speciellt på handicapspelen.

Ex:

Milan kunde stå i 1,25 i odds hemma mot något bottenlag.
Med +2 mål för milan fick man 1,95!
De blandade ihop + och - i handicappspelen på ett par matcher dagligen.

Och Oftast inga "Void" på de spelen- otroligt klantigt. jag hade en kund som spelade in 28k på dubblar och tripplar på endast uppenbara felodds och otroligt nog fick han sina vinster godkända och utbetalda!

Lite kuriosa från den gamla goda tiden- drev butik på gångavstånd från Solvalla och missade inte många tävlingsdagar på ett år :-)
Stamgänget fanns alltid på plats i fiket på E läktaren även på vardagar. Nu är det väl nästan öde på läktarna om det inte är storloppsdagar
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat