Citat:
Ursprungligen postat av mxjocke
Det är nr 3 i andra avdelningen som är problemet, avd 2 har jag streckat matematiskt och har fått in två treor på alla bongar. Jag hade streck för 5 också, har fått 3 en gång till när Ludde strök 5.
|
Men så länge du inte väljer egna reserver så väljer programmet de mest streckade hästarna som reserver i det läget och tar inte hänsyn till vilka du har med på ramen även om det är matematiskt eller ej. Tror du har flera möjligheter att välja reserver där, mest spelade, mest pengar, mest poäng, mest spelade utanför ram etc. Längesen jag använde det så minns inte exakt.
Så eftersom du haft det på standard då får du samma hästar som du redan har på systemet eftersom programmet ovan är inställt så i detta fall.
Se det som att du lämnar in en egen "lapp" med 3 och 5 i andra och sen väljer 5 och 3 som reserver, det betyder oftast att stryks en av de två vill du ha den andra dubbelt istället för att få med en häst du inte ens tror kan vinna om någon av de stryks eller av annan anledning så klart.
Väljer du inte reserver alls så kommer de in efter hur de var streckade vid tillfället och de med mest streck som inte är med på just den "kupongen".