| 2018-04-29 18:00 | Eliteserien | Sandefjord vs Brann |
-0.5 |
FT |
1 |
1.840 |
Sandefjord sparket nylig Magnus Powell. Klubben sverget til 3-5-2 som system, de skulle "revolusjonere" fotballen i Vestfold. Derfor stusset mange når de ansatte Powell som ikke står for 3-5-2 system, rett og slett elendig styring. Så nå møter man Eliteseriens mest stabile lag om dagen med et midlertidig trenerteam anført av Geir Ludvig Fevang. Laget har store problemer defensivt og samhandlingen i laget har vært fraværende i starten av sesongen. Brann er mest sannsynlig uten Fredrik Haugen og Ruben Kristiansen. Så jeg tror Gilli Rolantsson flyttes ned på venstre back også starter nok Amer Odragic som sist på midten. Branns trener Leif Arne Nilsen har bygd opp et imponerende kollektiv. De topper for øyeblikket serien fortjent og fremstår som det mest stabile laget spillemessig. Det er litt usikkerhet i hvordan Sandefjord vil komme ut før denne kampen, men jeg regner med vi kommer til å se 3-5-2. Slik Sandefjord fremstår om dagen så regner jeg Brann som store favoritter i dagens kamp. Det vaklende kollektivet Sandefjord klarer ikke holde unna for Brann lokomotivet. 1.84 syns jeg er godt betalt slik situasjonen er pr dags dato.
| 2018-04-29 18:00 | Eliteserien | Molde vs Odd BK |
+1 |
FT |
1 |
1.790 |