Citat:
Ursprungligen postat av olle
Ingen koll alls på sportspel, men låter ju om det är så som det blir omöjligt för dom att få spelare. Spelar man på fotboll och andra sporter väljer man väl inte ett bolag som erbjuder klart lägre odds än andra. Är det så att dom köper in spel från annat bolag och sen sänker oddsen för att tjäna mellanskillnaden begriper jag inte vilka som ska lockas till att spela där.
|
Nej, det är obegripligt! FInns ju "vi" som spelar till högsta odds när vi "hittar värde" och så finns det de som bara spelar på en "känd" sida och inte bryr sig så mycket om oddset. Men då är det oftast en bra bonus som de lockas av och sen fastnar de på den sidan för att den är användarvänlig och lockar till spel.
Legolas får mig mest att bli frustrerad när jag ska hoppa runt och leta odds. Sen har inte sidan någon själ eftersom - åtminstone jag - känner mig helt förvirrad där och inte riktigt vet vad sidan handlar om. Kan jag köpa billigt kaffe där snart också? Eller beställer jag en resa till Uganda via Legolas?
Men jag har kollat flera marknader nu och oavsett så är det ca 91.5% som betalas tillbaka och det tycker väl "Rune" är bra eftersom det är högre än travet men han missar ju att det inte går att ha odds på en boxningsmatch med 1.54 och 2.08 i en konkurrensutsatt bransch.
Spännande projekt detta alltså!