Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-19, 16:53   #6
ludd3emm
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Någon annan än mig som upplever problem med att få kontakt med kundtjänsten? Har glömt mitt användarnamn så jag bytte lösenord. Det stod att jag skulle få ett nytt lösenord skickat till mejlen och det var två veckor sedan. Har skrivit garanterat 10 mejl till dem utan att få svar. Verkar stendött hos deras kundtjänst. Översvämning, jordbävning och tsunami samtidigt i Nederländska Antillerna?

De har iaf min mejl eftersom de fortsätter skicka reklam till mig hela tiden. Lätt att göra en insättning när ens inloggningsuppgifter är i cyberrymden och de som kan fixa det åt mig ger FAAN i att svara när jag skriver.

Har en fråga till: Vilken är den bästa överföringsmetoden? Pallar inte skicka med VISA om jag måste verifiera och hålla på, känner inte en käft som har en scanner hemma som ligger och skräpar. Banköverföring tar flera dagar osv..

Tacksam för snabbt svar från alla pinnare här inne!
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat