Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-19, 17:59   #10
ludd3emm
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
För din säkerhet och för att skydda Pinnacle Sports, kommer endast skannade dokument som laddats upp säkert från webbplatsen att accepteras. Överföring och förvaring av all information skyddas genom den allra senaste firewall- och 128-bit intygsbaserade krypteringsteknologin. Detta är samma standardskydd för online-transaktioner på internet som krävs av större finansiella institutioner över hela världen.

Vi ber dig att logga in i ditt konto och gå till sidan “Personliga uppgifter” på avdelningen Mitt Konto på webbplatsen för att ladda upp dina dokument på ett säkert sätt. Alternativt kan de dokument som krävs också laddas upp på ett säkert sätt genom att följa instruktionerna på skärmen på “Gör en insättning – Kreditkort insättning”-sidan i avdelningen Kassa. Dokument som skickas via e-post eller fax accepteras inte och kommer att elimineras vid mottagande.
Saxat från Pinnacle.

Får bli MB, då var det avgjort.

Åter till första frågan: Någon annan som har problem med att få kontakt med deras kundtjänst? Har räknat mejlen, sammanlagt 9 mejl har jag skickat, varav två idag. Ett imorse samt ett på eftermiddagen. INGET SVAR.

Vad ska jag göra? Vill för faan spela där.
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat