Visa ett inlägg
Gammal 2018-05-13, 08:21   #6
Klanke
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Söndag och Lunden.

avd1.
Det står mellan två hästar som det känns, klar fördel nr 6 som troligen är den som leder loppet in mot sista sväng..

avd2.
Här lär det gå undan och draget är helt klart Johan Unter med Early P som gynnas om det blir lite körning. Johan dominerar det mesta just nu och det är bara att fortsätta ta betalt..

avd3.
Fleeming ligger lågt med sin trots favoritskapet. Björn sänder till spets med nr 3 och körs där även när ballfour söker sig fram? Loppet är svår att räkna på och en gardering känns givet. Crown Wood fick läget. 7%

avd4.
Portland blir normalt svårslagen och vi spikar till rätt okej procent. Husse handikappats med sämsta läget annars en kapabel utmanare lika så nr 9 som tål en del jobb. nr 5 och 7 är startsnabb där din sistnämde kör ofta offensivt och leder loppet in mot första sväng. nr 11Chibab som senast gick starka 1000 meter ute i spåren när nr 7 ledde loppet, Sten Juul aviserar barfota runt om idag, Skräll?



avd5.
Bandit Brick stär rätt billigt inne i loppet. Draget är Dizzy River som gillar förutsättningarna och kommer från formstall 4% , MAN TACKAR!

avd6.
Jag gillade verkligen intrycket senast på "Mange" som såg fin fin ut och är lägesgynnad. Får en bättre resa nu och är med på fotot på nytt.

avd7
Jag gillar Cyber Lane frågan är om man kommer förbi nr 3? Draget nr 6!

Kör 3 system idag. Men här bjuder jag på ett chanssystem med potential. Ni hittar mig på Miljondragen 2 på tillsammans i de andra 2 systemen spikar jag Portland och Early Pactol på en lapp och på en annan Portland och Racing Mange.. Formen är på god väg nu, 7an satt som en smäck igår, med potentiall till större deg...


avd1. 1-3-4-5-6-7-9
avd2. 5 Early Pactol
avd3. 1-3-4-5-7-8-9-11-12
avd4. 4-5-7-9-11-12
avd5. 10-12
avd6. 3 Racing Mange
avd7. 4 Cyber Lane
= 378 kr

DD1. 3
DD2. 4
* 200

DD1. 3
DD2. 3-6
* 75

mot 7 rätt vänner!

Senast redigerad av Klanke den 2018-05-13 klockan 09:00.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat