Ämne: V86 16 Maj
Visa ett inlägg
Gammal 2018-05-16, 22:19   #60
Fulsprit
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Wow, kollade just närmare på dagens tips från spelvärde- måste vara någon slags rekord !

ALLT är fel.

Dagens 2 spikar inkom sist

Dagens drag kom, diskad, diskad, 6:a,6:a, sist

I avd avd 3 var granetta " överspelad" - vann

I avd 4 var 6 New Life Wheels & 1 Bottnas Dragon "överspelade" inkom som 3:a&4:a
Observera att i samma lopp är de bästa dragen 2&3 som bägge blev diskade, lol


Om de har någon skam i kroppen betalat man tillbaka pengarna till de stackare som köpt tipsen!

Vågar de lämna garanti för att åtmindstone 1 av deras 2 spikar vinner + 1 av deras bästa drag?

Känns rimligt att få stålarna tillbaka om man betalt för tips som har 0 rätt

Är det då inte bättre att lita på sig själv och låta de utan egna idéer stå för det själv att de köper tips? Och om speltjänsterna enkom spelade favoriter och fick in favoritrader så skulle det klagas på detta. Går man utanför ramen så blir det totalfel ibland. Jag köper ALDRIG spel (kanske därför jag aldrig vinner på streckspelen, hehe), men bättre då att se på deras motiveringar, om de nu har några - förutsätter att de förklarar sina spel och avslag, eller? Sedan är det upp till dig som köpare utav dessa tjänster att värdera deras tips, inget mer, inget mindre...

Om tipstjänsterna ALLTID hade rätt så skulle ju utdelningarna sjunka i botten - är detta vad vi/du vill? Spel är och har aldrig varit lätt och skall så ej vara - utdelningen blir då allt för pover.

Sedan vet jag ej hur dessa "tipsters" uttalar och uttrycker sig - det är generalfel att "lova" ut vinnare till höger och vänster. "Tipsters" skall, enligt mig, enkom lägga fram förutsättningarna och deras tro - värderingen utav dessa måste spelaren själv göra. Vet inte hur deras resultat över ett år ser ut, eller flera, för den delen - det är dessa man får värdera deras skicklighet på - inte enskilda omgångar. Detta vore väl hårt!

Med dessa ord och tankar så tar jag absolut INTE speltjänster och "tipsters" i försvar - det får de göra själva, inför sina kunder...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat