Kallblodsloppet borde vara stängt på 5 streck. 1,2,4,5,6
Eller ska vi få se någon av 1 procentarna 3 Moebraga, 7 Lysjö Glimmer eller 8 Å Widdock krossa från dödens som Qvarting gjorde i Fredags? Det positiva är att det bara är 8 startande så Helgardering är billigare än vanligt.
Tror jag streckar de 5 jag nämnt men att strecka alla 8 är fortfarande med i beräkningarna.
GS75 avd 5
Jag Garderar dagens största favorit i avdelning 5.
Har hittat några roliga i lopparkivet.
3 Bombibitt S.I.R. Var bra sist från dödens och lämnade de övriga i sista sväng men blev upphunnen av ett par sista 50m. Höll ändå bra och kan skrälla med bättre resa nu- 1%!
5 Norse Ideal är startsnabb och kan snuva favoriten på spets och Renate Aarlie duger bra i damlopp. 2 vinster och 2 andraplatser på sina 8 styrningar på svensk mark förra året är starka papper. 9% Streckad i nuläget!
GS75 avd 6
Står över Veijos andrahandare 1 Radwinski. BG lurar säker upp honom på läktaren och tar spets med 2 He's a difficolt . Gillar 7 Goods of Norway också som också kan öppna tillräckligt bra för att skaffa sig bra position , var positiv som tvåa mot Tango Vang Senast.
4 Madeleinee L.T.C skall också med på min lapp. Kan lägga in någon mer om intressanta utrustningsändringar aviseras imorgon.
GS75 Avd 7
4 Double Spin är säkert bra men jag garderar sista avdelningen.
Har 10 Final Dream på nästagångslistan. 4% just nu
Gillade vad jag såg av 5 Prince Tanic i lopparkivet. Bra i skymundan i V64 loppet som Fux deluxe vann 4/5. Grym avslutning till vinst näst senast. 3% just nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Torstens (+4)
|