avd1.
Disco Volante var riktigt bra från dödens senast och de gångerna han haft innerspåret så har han med lätthet tagit spets. Bara sjukdom emot! Toppchans!
avd2.
Ett vidöppet lopp, en rolig skräll att lyfta fram är nr 3 Diggerman som fick gå i dödens i 1200 meter senast på en tuff konkurrent, den 28 April så var man med i en stentuff öppning. Galopperade olyckligt vis näst senast men avslutade rappt i vida spår och var nära att hinna dit. 9% just nu och tidig på strecken,
avd3.
Ultra Bright är obesegrad i spets efter 8 försök och får förtroendet på nytt. Men Örjan lär säkert prova en bit med nr4 och en utdragen körning kan gå nedåt 1..07 i första 500 kan bli tufft för både ledaren och dödens travande nr 4, vilket händer kanske att en skräll trillar in till en fin peng? Firewire smyger bakom nr 2 och bör vara vassare med loppet. Passas 1% Vill också lyfta fram Pice of mind som satt fast i ryggen på Pastore bob senast med mycket kvar i linorna, lite enklare nu? lär ge dem en match. Unique Julia är rejäl och stark och gynnas av ett högt tempo vilket det lär bli. 3% In toto sund släppte spets till Anna Mix senast men hängde med fint och är inte borta om det klaffar.
avd4. Vidöppet men jag har en viss tro på att nr 1 leder runt om, Trivs ypperligt där och Marcus har i iordningställt....
avd5.
Michealangelo leder runt om?. reserv: 2-7
avd6
Italienaren är huvudet högre än dessa och jag tror man rundar allt i god tid. 16% Drag! Bakom Leder troligen nr 2 i det längsta, Nr 3 är en rejäl sort som speedade ner min tipsetta senast, Passa även nr 5 som är riktigt bra,
avd7
Omgångens bästa spik, tror aldrig vi har fått en så pass bra häst till ett Hanovers lopp som Carat William inte ens bird Parker är i samma kaliber som denna. 22% är ett grymt fynd!
Mitt system på bolag2:
avd1. 1 Disco Volante
avd2. 1-2-3-4-5-6-7-9-10-12
avd3. 1-2-4-6-8-10
avd4. ALLA utom 4 och 13
avd5. 1 Michealangelo ås
avd6. 2-3-5-11
avd7. 13 Carat William
= 1560 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|