Jobbigt när man sitter med fötterna i ett isbad alltså. Nu gäller ju det här enbart när man studerar startlistorna till dagens V75/P76 och som tur är inte Stryktipset där det snarare är skinande sol och ett skarpt sinne.
Men att ha varit inne på Bandit Brick hela veckan och nu helt plötsligt tro på både nr 3 Atupem och nr 11 Volnik du Kras får mig att undra vad jag sysslar med? När alla dessa spöken gör sig gällande så skulle man likt Harry Potter haft en trollstav att skydda sig med.
Sen har jag börjat tro mer och mer på In Toto Sund. Felaktig favorit senast men var ändå tvåa bakom Anna Mix - dvs bästa placeringen som den kunde få. Visserligen annat spår nu men kom igen, 1.69% är ju nästan så jag vill spika den bara för att!
Sen vet jag inte hur jag ska tänka angående Disco Volante som senast lekte hem det från dödens. Den såg inte ens ut att anstränga sig och det här loppet ska den ju vinna hur enkelt som helst även om den inte har det optimala spåret. Men jag har lurat mig själv förr på sådant här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|