Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost
Jobbigt när man sitter med fötterna i ett isbad alltså. Nu gäller ju det här enbart när man studerar startlistorna till dagens V75/P76 och som tur är inte Stryktipset där det snarare är skinande sol och ett skarpt sinne.
Men att ha varit inne på Bandit Brick hela veckan och nu helt plötsligt tro på både nr 3 Atupem och nr 11 Volnik du Kras får mig att undra vad jag sysslar med? När alla dessa spöken gör sig gällande så skulle man likt Harry Potter haft en trollstav att skydda sig med.
Sen har jag börjat tro mer och mer på In Toto Sund. Felaktig favorit senast men var ändå tvåa bakom Anna Mix - dvs bästa placeringen som den kunde få. Visserligen annat spår nu men kom igen, 1.69% är ju nästan så jag vill spika den bara för att!
Sen vet jag inte hur jag ska tänka angående Disco Volante som senast lekte hem det från dödens. Den såg inte ens ut att anstränga sig och det här loppet ska den ju vinna hur enkelt som helst även om den inte har det optimala spåret. Men jag har lurat mig själv förr på sådant här.
|
Känner likadant!
Man blir bara mer osäker ju närmare V75 start man kommer. Har Pluggat massor av timmar och vart inne på olika drag varje dag. I natt fick jag för mig att 6 Peace of Mind vinner tredje avdelningen.
2 Ultra Bright tar spets, frågan är bara om han får den lätt eller inte beroende på om 1 Firewire laddas för fullt eller nöjer sig med rygg på 2.
Örjan tror jag hamnar i dödens förr eller senare. Örjan har nog bästa hästen och jag tror han inte är dummare än att han förstår att Utra Bright vinner om man inte pressar den mör. Utra Bright kommer hålla länge och Double Exposure kommer troligen småpressa hela vägen för att till sist knäcka UB.
Duellen mellan 2 & 4 borde ge 6 Peace of Mind rena drömresan. 6 har suttit fast alt fått för sen lucka i de 2 finlandsloppen. Idag kommer man få fritt i tid.
Sover Örjan bort loppet vinner UB från spets.
Hamnar Italienaren i dödens och kör mot UB vinner Örjan.
Det bara snurrar i skallen, lol
Det finns så många fina drag idag till låg procent som har chans om löpningsförloppet blir rätt för dem. Man vill jaga alla och det blir dyrt.
Dags att bestämma sig för någon att gå på. Jag har fortfarande inte bestämt mig var jag ska spika..