Visa ett inlägg
Gammal 2018-05-26, 11:42   #48
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Känner likadant!

Man blir bara mer osäker ju närmare V75 start man kommer. Har Pluggat massor av timmar och vart inne på olika drag varje dag. I natt fick jag för mig att 6 Peace of Mind vinner tredje avdelningen.

2 Ultra Bright tar spets, frågan är bara om han får den lätt eller inte beroende på om 1 Firewire laddas för fullt eller nöjer sig med rygg på 2.

Örjan tror jag hamnar i dödens förr eller senare. Örjan har nog bästa hästen och jag tror han inte är dummare än att han förstår att Utra Bright vinner om man inte pressar den mör. Utra Bright kommer hålla länge och Double Exposure kommer troligen småpressa hela vägen för att till sist knäcka UB.

Duellen mellan 2 & 4 borde ge 6 Peace of Mind rena drömresan. 6 har suttit fast alt fått för sen lucka i de 2 finlandsloppen. Idag kommer man få fritt i tid.

Sover Örjan bort loppet vinner UB från spets.

Hamnar Italienaren i dödens och kör mot UB vinner Örjan.

Det bara snurrar i skallen, lol

Det finns så många fina drag idag till låg procent som har chans om löpningsförloppet blir rätt för dem. Man vill jaga alla och det blir dyrt.
Dags att bestämma sig för någon att gå på. Jag har fortfarande inte bestämt mig var jag ska spika..
Jag tycker att det låter som att Firewire, Ultra Bright och Peace of Mind kommer dra på i början och att det gynnar Örjan, som tar det lugnt i starten.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat