Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-20, 13:47   #35
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Du har inte omsatt något om den slutar på linan. Man kan se det så här att man lämnar in en garantisumma som blir till ett bet om matchen INTE slutar med ett ogiltigt resultat (på linan tex.). Även om sannolikheten att det blir ett bet i det fallet är betydligt större än det motsatta och även om det kan kännas som om det ibland är en liten räddningsplanka att hamna på push så kvarstår faktum att man ingår spel endast om matchen inte slutar med ett speciellt resultat.

Att ingå ett AH-X spel där X är ett heltal betyder att man är överens om att det finns ett intervall inom vilket man inte vill ta ställning och att man spelar på vilkendera sidan som resultatet i matchen högst troligt skall hamna på. Om man inte ser det på det sättet vore det bäst att spela AH med 0,5.

Men de flesta i hela världen delar väl din syn på saken eftersom dessa spel, till min överraskning, har visat sig räknas in i ROI på sharps-spreadsheet och därmed förmodlign på spreadsheets överlag.
+1.

Jag håller med Kattbert men o andra sidan stör det mig inte i någon större utsträckning.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng