Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-20, 14:16   #424
Luckystrike
Banned

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 281

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har lite nyheter gällande tjänsten som startar 1 september också.

Pengarna jag tjänar på det, kommer i första hand gå till förbättring av spelen och info till er som följer. Jag kommer sannolikt starta en blogg där jag kommer med analyser och ren generell info osv. Där ni får komma med frågor, och tanken är att jag ska åka på en hel del WTA/ATP turneringar i främst Europa, ev också Australian Open/Masters och damvolley i Champions League och Polen samt ev. en resa till Ryssland för att hämta information där jag kommer redovisa allt i bloggen. Ambitionen är också att göra en del intervjuer med coacher/spelare med fokus kring info som ger nytta i spelandet, och publicera det med. Förhoppningsvis kommer Niklas och Akim göra något liknande också, men det är inte klart ännu. Målet är i alla fall att ni ska få mer än bara bra spel utan också lära er mer om sporterna och få underhållande och intressant läsning.

All text kommer kopieringsskyddas och spridning kommer anmälas såklart.

Har också fått förfrågan om hur man anmäler sig till tjänsten. Överodds har stenkoll på detta och han kommer skriva här, i denna tråd, om hur allt kommer gå till. Han är dock på semester i Köpenhamn över helgen så infon kommer troligast i början på nästa vecka.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-08-20 klockan 14:24.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng