Några tankar
avd 1: Polara är nog det bästa kallblodet jag sett sedan järvsöfaks så den som ska ta emot kommer nog inte i mål. Kleppe slauren är väldigt lite streckad ser jag också.
avd 2: catherines chevy imponerade stort vid sverigesegern och kanske ska vara favorit? Person of interest var favorit mot global withdrawl senast och fick gå en rejäl repa efter galoppen. Det mjölksyreloppet för 12 dagar sedan kan ha flyttat fram hästen rejält och har ett passande smygläge. Blir det körning och han kan lifta med på innerspår tror jag faktiskt han blir svårstoppad till slut.
avd 3: Spik bold eagle, tror ingen svarar utan bara vill med till final.
avd 4: 1 eller 4 lär vinna och krånglar inte till det
avd 5: Missade 7 rätt på rita cd på 9 streck så försöker inte ens lösa detta utan tar alla i garderingsloppet idag. 5 och 10 är två skrällar som varit bra som tvåa bakom tesio resp. magic gwin i sina sista starter.
avd 6: Tror örjan skickar leet till ledning och kör där om inte gocciadoro hittat växlar från start och kommer direkt med virgina. 8 tror jag möter för tufft och blir knappast släppt till ledning denna gång. Hevin är rejäl och ska bli intressant att se hur waffle cone fungerar i ryggar...
avd 7: Tror lexus dream tar en längd på giveitgasandgo men svårbedömt vad som händer i andraskedet. Möjligt att enterprise kan överta tidigt? 4 kanske kan vara en storskräll för den var bra vid segern och plockade enkelt ner rubio. 5 ser ut som en väldigt fin häst och borde nog räknas tidigt här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Torstens (+5)
|