Citat:
Ursprungligen postat av KP
Det är egenkomponerande texter och writeups som copyrightskyddas. Picks kan ej skyddas.
Frågan har varit uppe förr och vi kan inte sålla bort och bestämma vilka som är godkända och inte godkända. Vi är neutrala i frågan och tänker inte censurera något i forumet. Samma regler gäller för alla, INGA WRITEUPS utan enbart rena picks.
Däremot kan man tänka själv, en rek är ingen rek utan en writeup. Dessutom lär flera av oddsen vara slashade tills de hittar hit och om de nu hittar hit iaf på de mindre spelen/volleyn. Så egentligen hindrar det inte LS att själv lägga upp dom säg 30min-1h efter sitt släpp för då har alla redan ryggat iprincip.
Vi är för att man betalar för det man har nytta av och betalar själva för flera material.
edit: dessutom riskerar man alltid som spridare att bli utkastad från en tjänst ifall man ertappas. Så ha det i åtanke med.
|
Okej, jag läste att boone ville göra någon deal typ att släppa picksen efter 30 minuter eller något. Men om du säger att ni är neutrala så är det så.
Jag anser att vi har råd att visa LS den respekten att vi inte sprider hans picks, men men.