Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2018-05-28, 13:14   #1334
Anonym10
 
Reg.datum: maj 2018
Inlägg: 5
Sharp$: 65
Standard

Hej, jag har gått genom stora delar av tråden men söker lite råd. Jag funderar över det smidigast alternativet att hjälpa bekanta med bonustrading. Det jag är i behov av är en metod som fungerar där jag har en ny enhet och en ny internet för varje person. Alltså att jag kan spela riskfritt utan att det kopplas till en enhet eller en IP som varit använd tidigare

Ett alternativ är att fjärrstyra deras dator vilket kan bli omständigt i längden då jag vill kunna göra så mycket som möjligt på egen hand utan behöva anpassa mig efter någon annans vardag. Det absolut smidigaste hade varit en likt VPN där jag kan hantera allt över min dator. Men jag har inte hittat så mycket information om detta och många har påpekat att just VPN innebär en risk och många spelbolag har angett i villkoren att det inte är tillåtet.

Det jag har gjort tidigare är att låna enheter som Mobiltelefoner, ipads och laptops och till det har jag behövt någon typ av 4g nät. Det har fungerat Okej, men det är många som varken har en enhet eller någon möjlighet till 4g. Jag har en fundering kring detta, om jag skulle använda samma simkort fast jag byter enhet som simkortet sitter i. Finns det någon risk att spelbolagen hittar en koppling just på grund av att det är samma simkort?

Jag är otroligt tacksam för alla tips och råd i detta!

Allt gott
Anonym10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat