Visa ett inlägg
Gammal 2018-05-28, 22:59   #1
tosjodin

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 673
Standard

V75 Mantorp 2/6

Drar igång en tråd. Har inte kollat igenom listorna så noga än. Precis som många andra (antar jag) känner man väl en viss baksmälla efter Elitloppshelgen.

Avd 1: Normalt sett bör tilläggshästarna få svårt att plocka in dessa meter på sina kullsystrar. Svårt att hitta nån given förstahäst där framme dock. Mrs Lindy bör kunna duga om hon klarar spåret.

Avd 2: Dom Perignon har väl samlat ihop till en seger snart, dock jobbigt läge. Jag gillade Prince Tanic insats senast efter väldigt jobbiga förberedelser. Kan vara en rolig skräll.

Avd 3: Piraten mot Anna Mix främst. Fördel för Piraten med tanke på spåret?

Avd 4: Finns flera som visat att de duger i denna klass. Första tanken för mig är Global Undecided.

Avd 5: Väldigt fint och jämnt Silver-försök, kul att få se Bravo Navarone igen. Spets och slut på Broadway Appolo?

Avd 6: Ina Scots Ära är som vanligt ett fint lopp, även om det kanske inte kommer upp i samma nivå som fjolårets upplaga. Mest anmärkningsvärt när jag kollar startlistan är väl att Örjan ska köra Zack’s Zoomer åt Tarzan.

Avd 7: Demolition Man F borde hitta till spets och känns som hästen att slå för övriga.

För att summera känns det som en ganska spelvänlig omgång. Har svårt att se någon given spik än så länge.
tosjodin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat