Visa ett inlägg
Gammal 2018-06-10, 10:36   #6
zimonzzon85

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 15246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Godismia Visa inlägg
Zimon... onememhis 4% är med på min lapp så hoppa den haha. Jag har ju planerat att roffa åt mig hela potten en dag och det kräver lite annat tänk men jag håller med, urstark och Christofferär i flytet. Dock är det en svår avdelning tycker jag, många riktigt starka långluffare och så några formtoppade utan den hårdheten. Blev många streck här.
Jag har allergi mot toddlers kusk så tyvärr, jag kan inte ens ta med den även om jag inte hade hittat min vinnare här. Intrycket på Peder sist. MUMS. Sedan kommer min rysare och det är nästa spik i Firewire nu igen med Kajjan vilket är ett dreamteam.
Troligen sitter jag med 0/3 nu eller kanske 1/3 med vinst i första men om det är full pott då blir jag farlig idag. För min rad hoppar över omgångens största favorit.. Giveit imponerade inte på mig sist och när jag ser vad han möter. Tjoho pang brak. Kanske är Christoffer min skrällkusk idag och kör till med 1%aren Hooters... Inte heller i sista får favoriten vara i fred för mig -dock med.Dreammoko sätter taktpinnen och många duktiga hästar i loppet, hur kommer det gå trots bra kusk. Raden har potential att bli storvinnare idag. Men med tanke på mina 2 rätt igår (storfavoriterna) så ska jag väl inte boka utlandsresan än...
Avd
1: 5, 9, 10, 15 (8, 6)
2: 6 Peder Mykla (7, 9)
3: 6 Firewire (2, 5)
4: 5, 8 (4, 3)
5: 4, 10 (2, 9)
6: 3, 5, 6, 7 (4, 1)
7: 1, 4, 5, 9 (2, 8)

BOOST nr:
Glöm de då får vi allt dela på potten ????????
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat