Varning för Legolas Bet
Signade upp på denna Legolas Bet efter att ha sett lite reklamer på Sportbladet om deras välkomstbonus på 250kr. Halvvägs genom registreringen var jag nära att avbryta det hela pga att deras mobilsida (i alla olika browsers) var fullkomligt horribel. Sidor hängde sig, sen när man skulle klicka bakåt så gällde de inte längre och man fick börja om från steg 1.
Efter mycket om och men lyckades jag åtminstone registrera mig och skulle lägga ett första spel för att aktivera bonusen. Att lägga detta spel var en mardröm, gick inte att scrolla i menyerna och man kom endast åt de objekt som låg högst upp på sidan. Därför klev jag över till livespelen, som var så dåligt designad att när man väl hittat ett spel som verkade bra så tog det ytterligare ca fem minuter innan man fått igenom spelet, vilket ledde till att saker hade skett i matchen som gjorde att man inte längre fann värde i spelet.
Efter att väl ha fått igenom spelet så fick jag till slut bonusen, men då hade den av någon oförklarlig anledning registrerats som en travbonus, varpå jag kontaktade supporten för hjälp. Supporten var fullkomligt inkompetent och hävdade att jag hade aktivt valt just travbonusen, vilket är helt orimligt då jag aldrig spelat på trav och således aldrig skulle välja det. Jag förklarade mitt case, för döva öron, och de vägrade ändra tillbaka denna till en oddsbonus. Jag försökte diskutera med dem, men jag misstänker att det kan ha varit en bot då det inte gick att diskutera med den.
Det är möjligt att denna sida är bra på något, kanske trav etc, men ur ett kundperspektiv är det by far den sämsta sidan jag varit registrerad på (och då har jag testat ett trettiotal).
1/5
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|