Visa ett inlägg
Gammal 2018-06-22, 20:45   #12
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

Roliga spiken:
Darling Mearas som har två formhöjande lopp innanför västen. I den första starten sköt hon till vasst när hon fick fritt spelutrymme på upploppet som 3a bakom Anna Mix, Senast höll hon fullt godkänt efter en speedkörning med VON. Idag är det aviserat barfota runt om vilket hon provat två gånger tidigare. Seger i Oaks på valla som 3 åring och 2a i stochampionatet dessutom sätter man på ett helstängt huvudlag och provar jänkarvagn ff gg

Dragen:
Stepping spaceboy är den troliga ledaren efter en bit och trots att han går upp en klass så är det hästen att slå i spets. avd1 Dragster är en bortglömd skräll som kan mycket i ljusa stunder.

Walk all over you har tagit sina tre senaste segrar från ledningen och jag hoppas Björn får respekten med sig när han väl kör i ledningen. Kan gå och kul till knappa 6%

Wisky Akema är en rolig outsider hästen kan öppna bra från sitt springspår på tillägg och kan mycket väl sitta i spets in i första sväng. 2%

Gento har visat kvalitéer i Sverige och vunnit både från spets och bakifrån. Trots bakspår över kort så tror jag han segerstrider igen. Thomas körde hästen till seger senast och jag tror det kan bli repris även idag. 20 procent är rätt okej

Jairo spurtade mycket vasst både i försök och final i sweden cup och visade att formen är på topp. Har vunnit 2 av 3 på Kalmar och kan spurta ner alla igen om det blir fart på loppet. Pass upp!

Fritjof är snabb ut och björn kan välja taktik, spets eller rygg ledaren, får ett fint lopp och intressant till 12 procent

Senast redigerad av Klanke den 2018-06-23 klockan 00:02.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat