Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-21, 11:36   #17
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Någon som studerat avd6 med hänsyn till tankarna mellan luddes öron?

Han har 3 hästar där, visst tvåan kan vi stryka. Men 1 och 3 har vi kvar. Vill ludde verkligen vinna med hästen? och om han vinner vilka konsekvenser/fördelar kommer det leda till?
Jag litar inte på fanskapet till kusk för fem öre, han är en myglare och sviker ofta som betrodd. Ja, jag har mina konspirationsteorier

Ifall ludde bestämmer sig för att fela och skänka bort segern till 1an (som kommer komma före femman), varför skulle han vilja göra det isåfall? Tjänar 1an något på det i längden?
Jag hänger inte riktigt med på vad du menar faktiskt. Att Ludde kör galopp hela jävla tiden tror jag inte hänger på mygel, han har helt enkelt en jävlig körstil och begär ofta för mycket av hästarna. Erik sa igår på vass/kass att han inte upplevde hästen som alls osäker, och med det omdömet så väljer jag att spika Raja även om jag nu verkligen inte litar på Ludde, han har ju klantat till det två gånger tidigare. Skulle faktiskt känt mig betydligt lugnare om lärlingen hans körde...

Dessutom ser jag att han äger Raja delvis själv och det vore väl att skuta sig själv i magen att köra bort hästen med flit med tanke på avelsvärde och allt sånt...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat