Citat:
Ursprungligen postat av onsong
Förstår inte varför någon skulle vilja spela Tottenham överhuvudtaget? En bortamatch mot Stoke inklämd mellan vad som är två av klubbens viktigaste matcher i historien, utan Pavlyuchenko, Keane OCH Defoe. Utan G2S och med största sannolikhet utan Modric. Med EN fit striker, och det är Peter Crouch som har annat än fotbollen att tänka på för tillfället dessutom.
Spelade själv Stoke DNB @ 2.50 för ett par dagar sedan på NB, sänkts betydligt nu dock.
|
Jag har dragit tillbaka mitt bet nu. Det blev totalt 50cent förlust.
Jag hade inte riktigt koll på skadeläget. Finns någon lämpligare sida än Official Site of the Premier League - Barclays Premier League News, Fixtures and Results | <no headline> att kolla läget i lagen?
Jag spelar inte Stoke heller för det är inte så att jag tror på dem heller men det spel jag hade på Tottenham byggde på att man kan förväntas göra en någorlunda normal insats och nu känns det inte riktigt så. Det är bäst att avstå.
|