Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-01, 14:07   #5
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Här har jag en tro att Kroaterna gör bort sig(eftersom de inte har gjort en plattmatch som dom brukar)Danisch steel plockar ner dom ska vi säga 0-1 som utgångstips nästan sex ggr på Dansk seger måste spelas!
Förstår ditt tänk och alt kan ju hända men tror inte det sker så ofta som var sjätte gång att danskarna tar hem detta.

Men jag bygger allt detta på vad jag sett under VM. Danskarna har underpresterat i tre raka matcher. De hade en bra period mot Australien i 15 minuter ungefär, det är allt. Mot Peru var de så tillbakapressade att det var otroligt att de kunde vinna den. Jag trodde på ett nytt Danmark i matchen efter men det var samma elände mot just Australien. Sen matchen mot Frankrike ska de ju bara vara glada att Frankrike inte brydde sig om en vinst där. Anser t o m att Argentina är klasser bättre än Danmark.

Har oerhört svårt att se en dansk seger här. Känns som kroaterna har en väldig harmoni i sitt lag och får de möta Spanien är det mycket intressant vad oddsen börjar på. Får jag över 4.00 (chans finns för 5.00 i odds) på kroaterna så är det maxspel menar jag. Möter de Ryssland så är jag glad om vi får 2.00 men samtidigt blir ryssarna farliga ifall de slår ut Spanien.

Dagens mest intressanta match för min del oavsett! Heja Kroatien! 1.91 i odds... gudarna är givmilda
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat