Ämne: V86 4 Juli
Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-02, 19:10   #1
Nicklas
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

V86 4 Juli


På förhand ser det ut så som v86 ska göra. Flertalet hästar som man faktisk kan spika.

Spiken
Avd 4 Zidane grif möter denna gång endast 3 åringar och eftersom det är en uttagning kan jag inte tänka mig de kommer försöka hålla honom i tredje spår. Så som han fick gå senast. borde vinna enkelt i ledning eller utvändigt ledaren.

chans-spiken
Avd 7 Charrua forlan har visat bra form senaste loppen. Vann enkelt senast i ledning. Denna gång kommer det bli körning mellan honom och pastore bob. Hans owe kommer nog inte ge sig förän en bra bit in i loppet. Charrua är bästa hästen i loppet och jag tror han kan vinna även utvändigt. För mycket körning skulle kunna öppna upp för en tredje häst.

Låset
Avd 8 Volnik du kras i all ära. Är en bra häst och vinner högst troligt loppet. Men Ferrari river, om den fortsätter som den gör kommer den snart vara i gulddivisionen? Har galopperat åtaliga gånger och varit ett halvt varv efter men ändå varit en nos ifrån att vinna. Senast gjorde den en monster-prestation mot mack dragan och ragazzo da sopra. Hoppas den kan stanna runt 15%.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat