Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-03, 10:52   #10
travanalys
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 102
Standard

Första barfota runt om på 1 och 12 i första, 12 tycker jag var rätt bra i dödens på klara håleryd senast den slapp luperini i sulkyn, söderkvist idag... 2 tycker inte jag är något extra, den skulle jag aldrig strecka till den procenten. 7 var bedrövlig i debuten för stefan persson, barfota fram idag, ingen aning vad man ska förvänta sig.

Tycker inte anfield avenue var något särskilt senast, men kanske är bättre idag med lopp i kroppen och då vinner den nog. Men jag vågar inte lita på det.

Tredje är vidöppet precis som spetsstriden. Men jag vidhåller nog att 1 spetsar för 2 är väl inte rätt rygg? 6 öppnade bra för tre starter sedan och kanske kan komma fram och överta tidigt om de nu ska släppa med 1. Litar dock inte på det. Första barfota på lucas laday (dessutom bra statistik på kort distans).

Inget tryck i diva i combacken, 13,7 sista 500 från andra ytter. Förlorat två senaste hon gått i ledning, bland annat till 1,12 efter att ha bestämt i 18 tempo första varvet (missade v5 på det så det glömmer jag ej). Fighting joe gick 13 sista varvet på åmål senast och visade betydligt bättre tryck. Smokey herman har börjat trava bättre igen och är nog bästa hästen och dessutom form, men hamnar?

Kan bli vad som helst idag, favoriter i första, andra och fjärde och rekordlåg utdelning. Eller skrällar rakt igenom och fina pengar. Jag försöker nog som vanligt att inte spela som alla andra och sikta in mig på det sistnämnda...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat