Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-07, 13:37   #10
Kocken14

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5754
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Så blev ena bolaget.

avd1. A 7 MACHIAVELLI B 2-3-4-8-9-11
avd2. 8-9
avd3. 3 Day or night in
avd4. Alla 13
avd5. A 1 Arsenal B 2-3-5-6-8-9-10-12
avd6. 2 Violett Bi
avd7. 1-2-3-4-6-9-10-11

minst 1 a måste vinna..

Troliga spiken:
Day or night in tar spets direkt eller blir släppt dit av nr 4 mycket bra chans, toppform!

Roliga Spiken:
Violett bi som är mycket startsnabb, har 3 segrar på fem försök i front och en andra plats... Blir svårslagen idag!

Dragen:
Machiavelli tar spets och leder loppet i det längsta, Andre är en bra startkusk..
Rajah Silvio skall gå barfota runt om ff gg och med rycktusar istället för huva...
Above All 0% är kanske inget drag mer än dammsugare, kör loppet i 12 tempo första 1000 då kommer han till och blir han giftig kan jag lova.
Arsenal travar allt bättre och kommer man bara ut i andra spår så vinner man detta. 16%

Bedövare:
Above all och Sobel Conway sedan vill jag nämna även Demolition man i avd6 som är tok bortglömd 0 procent, för 3 starter sedan var hästen rejäl i charlottelund..

God tur!
Klanke samma idéer som jag, vad tror du om fotbollen då, jag tycker England har haft en väldigt enkel väg till kvarten Panama, Tunisien, Belgien i en vänskapsmatch samt Colombia som var på tårna i 25 minuter mellan 80-105 minuten. 2-0 till Sverige Berg, Larsson målskyttar.
Glöm inte ta med Early Pactol i första