Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-17, 15:05   #184
Tord
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_77 Visa inlägg
För egen del spelar jag några av systemen som är upplagda, själv eller via bolagsspel. Vissa testas bara för att se hur de slår.

Förhoppningsvis lockar dessa system någon till att prova, för svårt är det inte även om man inte har systemet i ett program och måste ändra exempelvis U-tecken.

Ska ladda upp några fler inom kort men vädret lockar lite mer just nu.
Jag gör hellre systemen än att använda dem Skickat ett system till Leif Johansson (tipsexpert) som ofta kör ABC system. Får se om han gillar det

Vädret är en ren plåga för mig som är mer en isbjörn än ökenråtta. Nästan längtar till vintern igen om det inte blir alltför kallt. Andra dagen på semester av 4 veckor. Får hoppas på att bli miljonär i sommar när jag sparat ihop pengar, men det lär inte hända haha


Edit:
Jag fick faktiskt svar av Leif idag. Han skrev så här om ni är intresserade

"Hej Tord

Japp, du har skrivit om TT/PP tidigare och även skickat tipsnycklar - tack för det!

Det är alltid kul att se vad andra gör när det gäller system och spel.

Jag har fått ett gigantiskt gensvar från läsarna om ABC-systemet och texterna kring detta (roligt) under de tre senaste veckorna
Blev faktiskt överraskad att det blev så här.

Jag tror att jag använt fem hel och 2/3 U-tips på TT/PP tidigare på spelsidan.

Jag tycker att det inte finns något som är rätt eller fel när jag kollar på systemet.
Det handlar nästan om vad man vill göra och inte.


Det som är viktigt är att chansen till 13 rätt ska vara hög på det man vill skapa - det är grunden för ABC-systemet.
Det kravet har du uppfyllt med råge.


Det som kan vara viktigt med ABC-systemet är att det ska passa till många typer av matcher på kupongen - för det ser inte ut på samma sätt från vecka till vecka som du vet.

Trevligt att du visade upp systemet

Arena känner jag igen - hade säkert kontakt med CA under 20 år på telefon 2/3 gånger i veckan - även via fax med system - träffade CA vid ett tillfälle i Härnösand. Du får räkna ut vad vi pratade om... ????

// Leif"

Senast redigerad av Tord den 2018-07-17 klockan 15:29.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat