Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-18, 18:35   #192
Tord
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_77 Visa inlägg
Ja, när det vankas mest svenska matcher på kupongen lägger man ner, helt sjukt vad svårt det är. Hade dock 12 på ett litet system för någon vecka sen men det var mest flax.

Även om engelska matcher kan gå lite som helst så är det mer verkligt på något sätt, känner på mig att årets spel kommer gå bra, måste iaf det för jag vill inte jobba så mycket längre.
Haha, jag vill också lämna över till yngre årgångar. Den som är vikarie under semestern är ung och klarar mitt jobb bra. Orkar inte springa i alla trappor i min ålder, är ju 56 år sen i början av juli

Jag är bara en simpel tidning och postutdelare men av trötthet så är det lätt att lägga saker och ting fel

Övrigt:
Kollade ett system från NSAB som redan är upplagt på sidan UM29 7-0 varav 6 matcher är med U tecken. Svårt att förklara men systemet sitter ihop som en kedja eller hur man ska säga. Minst en gardering är alltid på samma plats i ett delsystem som en gardering i följande delsystemet

Kod:
X2	1	1	X2	X2
X2	1	X2	1	X2
X2	X2	1	1	1
1	1	X2	X2	1
1	X2	1	X2	1
1	X2	X2	1	X2


Som du ser så är match 3 i delsystem 1 och 2 ett X2, sedan match 6 i delsystem 2, och 3 ett X2, match 4 är delsystem 3 och 4 ett X2 och så vidare medan de andra två tecknen inte är på samma plats som föregående delsystem. Tror det var på delsystem 11 och 12 där det var 2 X2 som var på samma ställe samt att det var tre X2 i rad på ett annat ställe mot slutet av systemet. Måste testa detta med typ 7 - 8 helagarderingar

Senast redigerad av Tord den 2018-07-18 klockan 19:13.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat