Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-22, 12:58   #9
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

LDU Quito vs Olmedo

Spel 1: HT pick LDU @ 1.75 sportingbet 2% (2/5u)

Spel 2: HCP 0:1 pick LDU @ 1.909 sportingbet insats freebet 300 sek (6/10) hade sannolikt varit hälften om jag inte fått detta free bet. Kommer bokföra i sheetet med fixerad insats även fast den avviker från procent av rullen.

Motivering

LDU är som de flesta vet ett höghöjdslag som förlorar väldigt få matcher på sin hemmaplan, de leder serien och är obesegrade än så länge. Olmedo har det tuffare och liger tredje sist med 6 poäng (1 seger 3 oavgjorda).

Senast dessa lag möttes vann LDU med 5-0 och det var i juni. Idag kommer LDU dock lufta bänken till viss del och deras vassaste målskytt vilas, deras förstamålvakt vilas samt lite andra spelare vilas. Detta kan ses från två håll. Det första att laget är försvagat och att spelen är dåliga. Det andra att bänkspelarna nu får en chans att visa att de vill vara med och slåss om startplatser.

Jag har svårt att tro att LDU förlorar poäng hemma mot bottenlaget Olmedo och de brukar leda tidigt och i HT. Dessutom så ligger sportingbet fel i sin oddssättning sett till andra bookies och jag anser att det finns värde i dessa spel pga det.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat