Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-22, 12:32   #612
Luckystrike
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

WTA New Haven

Pavlyuchenkova - Oudin 2-0 i set 1,80 @ Bet365 (6/10)

Pavlyuchenkova har imponerat oerhört på mig den senaste tiden, och framförallt i matchen mot Sharapova där hon föll 46 64 26, spelade hon ruskigt bra och servade närmast magiskt i första set framförallt.

Ryskan vann titeln i Istanbul och slog sedan spelare som Hantuchova, Dementieva, Wickmayer och Peer i Cincinatti. Nastja har som nämnt en väldigt vass förstaserve och spelar även ett brutalt angreppsspel från baslinjen med mycket tyngd. Har även en vass andraserve med mycket spin. När hennes spel stämmer, är hon väldigt svår att få grepp om.

Oudin är helt under isen just nu. Hon blev krossad av Azarenka i Stanford 36 16, Stosur med 46 46, Vesnina med 26 36 och av Mattek Sands med 16 46 i Montreal senast. Mot Vesnina hade amerikanskan EXTREMT usla 29 % (8 av 28) på 1a serven! Mot Mattek Sands var hon inte mycket bättre, och vann endast 22 % i amerikanskans servegame.

Nastja har en klart mycket bättre serve, och hon slår mycket hårdare. Jag tror hon kommer attackera Oudins mediokra andraservar rejält, och då kommer amerikanskan få slita hårt om ryskans spel stämmer. Oudin gillar längre dueller och att få kontra in poäng, men jag tror knappast Nastja tillåter henne till det ikväll, utan hon lär gå på knock direkt.

Kan också nämna att Oudin har förlorat 10 av sina 11 senaste matcher mot topp 100 spelare på touren med 2-0 i set, hon har bara tagit set av tre spelare på touren sedan 15april faktiskt, och det mot spelare nr 51, 142 och 160 på rankingen. Nastja är nr 22 just nu för övrigt.

6u spelas på rysk seger i raka set till 1,80. Jag hade inte satt oddset över 1,60 själv här.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-08-22 klockan 12:37.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat