Ämne: Joker nere??
Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-24, 20:55   #34
svepet

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3141
Standard

Jag kan varmt rekommendera BaraTrav, har använt det som Beta-testare under ett par månader och för er som gillade PC-versionen av Jokersystemet kommer ni inte bli besvikna.
Den har alla reduceringsfunktioner som Jokersystemet har plus lite till. Har själv bara använt de traditionella med poäng, utgångar och faktor men för större system finns avancerade funktioner som spelkvot och spelbudget mm. Krävs lite jobb för att förstå dessa men när man gör det tror jag de kan vara spännande att använda.

Utöver det har den mer finesser än något annat program såsom livebar, initiering av poäng fallande eller stigande eller efter insatsprocent, mer flexibel simulera utdelning för att nämna några. Och bättre lopp- och hästöverblick vid mouseover/klick.

Jag gillade verkligen joker i PC-version och efter ett tag funkade även webbversion bra. Sen de började trixa med en rent usel stryktipsapplikation så har det gott utför och sen flera månader tillbaks har jag lagt ner joker men hoppade på två gratismånader nyligen. Med resultat att det legat nere två lördagar i rad.... Personligen kommer jag inte lägga en spänn till på joker. De har totalt havererat i det viktigaste av allt när man har en webbversion - tillgängligheten.

Har man inte sin PC tillgänglig och vill lämna in via webben från annan enhet så duger speltjänst alldeles utmärkt(gratis).

BaraTrav + Speltjänst blir min framtida kombo.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat