Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-28, 12:03   #30
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7294
Standard

Trist att ngn betaltjänst har Fame Boko som drag, lär ju minska spelvärdet på den, är köar förstahäst för mig. Får se om jag spikar ändå. Märkligt streckat med Jakobsson och Pöllänen bland de mest streckade.
I övrigt en sån omgång där jag tror känslan kommer att vara att jag varit och nosat på rättv rad men lika gärna kan sluta på 3-4 rätt. Tankar:
1: 8 klar förstahäst. Lutar åt A på den och stor gardering sen. Har skrällkänsla för nr 1.
2: 13 förstahäst men lär fortsätta uppåt på strecken och spelvärdet minskar.
3: Känslan säger 3 men vill nog ha med 2 och kanske 1 också. 5 kanske bäst men kusken? 4 maxas men borde inte räcka.
4: Var inne på 4 tills jag läste intervjun med tränaren. Frågan är om inte Örjan vinner med bästa hästen. Men trist spik.
5: 12 kan vara överlägsen men känns lite upplagt för skräll. Har lite känsla för 5 som var bra senast. Tar nog också med 2 som storskräll.
6: Ytterst märkligt streckat som sagt. 4 klart förstastreck. Därefter 2 och 9. 7 möjlig storskräll som jag streckar före favoriten.
7: 9 är tillsammans med föregående avd mitt drag i omgången. Känns som den kan gynnas av förmodat tempo och flera starka hästar. Vågar nog inte gå all-in, har mkt respekt för 1,8,12.

Nu fokus på att välja spikar/A-hästar

Senast redigerad av tvablaa den 2018-07-28 klockan 12:15.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat