Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-31, 21:00   #87
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Hur man skyfflar runt skitsnacket:

Ludde intervjuas om Rajesh Face i Hugo.
- Han ska gå barfota.
-Har han gjort det förut?
-Ja, två gånger. Galopperat båda.
Flin
-Jag är en chanstagare.
Skiten skyfflas vidare till Tv-gänget. Upprepar samma snack. Han har gått barfota två gånger och felat i bägge. Ludde tar verkligen chanser. Skyffligen fortsätter okritiskt till stackars Matteus.
-Han har gått barfota 2 ggr.....
Ingen bemödar sig om att se om detta är sant. Bara ett gäng papegojor. Gå in på ATG och kolla.

RF har startat tre gånger barfota med en vinst! och två galopper som facit. Inte så stor chanstagning som man vill göra gällande och ett skitsnack som bara pågår.
Nu har jag ju inte facit men det HAR ju hänt mer än en gång att barfotarapporteringen i atg:s system inte varit korrekt. Ser inte riktigt varför Ludde skulle mörka det där faktiskt. Och han är ju inte känd för att ljuga på något sätt. Och för mig är det ingen stor skillnad om han felat 2/2 eller 2/3 och vunnit den tredje. Ludde drar ju skorna för att ha en chans att vinna loppet, vore det 100% galopprisk gör han ju såklart inte det.

Om de ska faktakolla allt som sägs i alla intervjuer får de nog ha ett par extra anställda som gör detta simultant under travkvällen. Lite måtta får det vara...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat