Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-03, 19:25   #633
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12577

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 3.8

Streaken kom tyvärr till enda på ett brutalt sätt igår. 0-3 igår, och jag är inte på bra humör idag!! Jag trodde att i alla fall ett spel skulle sitta då Chicago Bears gjorde en touchdown i slutet av fjärde quartern. Då försöker man sig på ett 2-point attempt och man misslyckas, och matchen slutar 17-16 till Baltimore.

Också överspelet förloras i MLB matchen. Jag har varit borta hela dagen idag och kommer inte hinna skriva rekar idag. Jag har tittat igenom dagens utbud och väljer följande idag:

1.WNBA
Seattle Storm - Minnesota Lynx: över 161.5 poäng
Odds: 1.91 (Unibet) 04:00

4 av de 5 senaste inbördesmötena har gått över totalen här, och dessutom spelade Minnesota igår mot ett bra försvarande LA Sparks. Minnesota borde få till mer poäng inatt mot Seattle som har en öppnare spelstil, och därtill tror jag att försvarsspelet blir lidande för Lynx inatt pga gårdagens match!!

2.MLB
Washington Nationals - Cincinnati Reds: Washington -1
Odds: 1.76 (Pinnacle) Kl 01:00

Nationals har hettat till rejält nu. Man har fått till hela 40 runs på tre matcher, vilket är ganska så imponerande. Man borde kunna tvåla till Reds rejält här.

Nationals startar med Gio Gonzalez, som har gjort det mycket bra i år. Han är som allra bäst hemma med ett 3-2 record med ERA 3.09 i 9 starter. Han har också ägt Reds där han är 5-2 med ERA 2.47 och WHIP 0.990.

Reds startar med Anthony Desclafini som har ERA 5.47 och WHIP 1.349 i 10 starter. De senaste 3 starterna har han blivit tilltvålad rejält med ERA 9.01 och WHIP 1.751. Nationals som lag är flera klasser bättre och man borde ta en seger här.

Det var allt för idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat