Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-04, 10:28   #40
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
1. Gick inte med optimal balans då . Ska göra det nu. Ruggigt plus med barfota runt om.
2. 4. 4 starter i Rättvik. 4 vinster.
3. Startsnabb men det är väl det är väl där förlustfaran ligger för startsnabb är Westerholms innanför med. Kan bli tokkörning men kommer Troels till spets är den sannolikt klar.
Lite andra nyheter med på Highspirit såg jag nu

Jänkarvagn ffg i år
Rycktussar ffg, åtminstone hos Troels.

Barfota runt om, bike och rycktussar . Det läser jag som att Troels A kommer köra till han sitter i spets oavsett hur länge Ulf E svarar med Westerholm hästen. Ska man ta ett tvåhästarslås är det kanske inte med dom två då, för finns ju risk att både kommer bort och att Man Of Work får samma smörlopp som senast då.

För fint väder för trav i eftermiddag igen så riktar in mig på travet i kväll istället. Spelar dock inte till USA men bara ett se Peter H memorial och hambot ska bli sanslöst kul. Peter H memorial körs redan kl 19.10 svensk tid. Men det är väl montekvällen på Bergsåker som är huvudspel i atg live i kväll så är väl risk att man får se USA loppen i eftersänd version om man väljer atg lives huvudkanal.
Verkar som att Åke Svanstedt har häst i år som kan vinna Hambletonian på riktigt. Hans megastjärna Six Pack går ut i försök 2 kl 21.30 medan Melanderhästen Evaluate med Örjan startar i försök 1 kl 21. Vilken ruggig travkväll att se fram emot.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat