Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-05, 15:43   #1371
Morgan007
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av delap Visa inlägg
Har lite frågor kring att cleara andra personer, framförallt vilken strategi man ska köra för att cleara så snabbt som möjligt.

I nuläget funderar jag på att spela bonusarna mot varandra för att det skall gå snabbt, nackdelen är ju dock att man då måste ta ut pengarna till personen man clearars bankkonto. Annars är det ju traditionell spelbörs mot bolag eller vanlig dutching som gäller, men tar ju då också längre tid.

Därför undrar jag hur ni gör som clearar en person på runt en vecka gör?
Jag spelar bara i mitt eget namn (reloadbonusar och liknande) men principen är den samma: Det finns ingen genväg till att bli klar "snabbt", ibland hamnar pengarna fel varesig du vill eller inte - en 10 oddsare går in var tionde gång...

Det du kan göra är:
* Se till att ha en ordentlig spelkassa så att du inte behöver bry dig om att vänta på ett uttag
* Verifiera kontohavaren så fort som möjligt så att inte det tar tid när bonusen omsatts
* Lägg spel där matchstart är nära inpå. Allt blir lättare nu när de stora ligorna drar igång igen - lördagar kommer ha matcher med höga odds från lunch till kvällen.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat