Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-06, 12:45   #22
legolasse
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Underbar omgång tycker jag! Bra blandning av spelvänliga lopp och äkta travgodis.

Börjar med det gottaste och jag tror också att Readly Express vinner men tror även att han blir favorit. Vi snackar ändå om vinnaren av Prix D’Amerique! Proppen i all ära men detta leder Kontio från start till mål.

Första avdelningen är öppen och kanske Gento blir lite bortglömd efter den sämre insatsen senast? Har tidigare visat skyhög kapacitet som räcker långt här och Gento tror jag kan vinna trots läget.

Ottens Dibaba är snabb ut och intressant från ledningen eller vinnarhålet. Karl Sjöhammar kanske de rycker skorna på? Tidig för mig hursomhelst och tror ekipaget kan bättre än de visade i senaste starten.

Synd på läget för Giveitgasandgo annars hade det nog varit en bra spik. Nu ser det upplagt ut för firma Reden/Kihlström då Perfect Spirit lär få överta spets om offensivt upplägg. Tror ingen annan är aktuell.

Diamantstoets final vinner självklart Quiz Töll! Nä är såklart ingen klaring men tippar med hjärtat då en av många delägare. Men helt borta är hon inte om Uhrberg lyckas med styrningen och loppet körs i rätt tempo. Fjärde ut och rätt ryggar till upploppet så kan det absolut gå! Har väntat på barfota rom på Quizan men får nog troligen fortsätta vänta.

Silverdivisionens deltagare är väldigt jämna, dagsform och positioner avgör, rekommenderar många streck.

Order by Heaven tvåa efter Dom Perignon senast och verkar vara lite underskattad. Från detta läge kan det bli vinst trots sto mot hingstar. Barbara L Hanover är ett annat duktigt sto med stigande formkurva. Hade krafter kvar senast och har både bra läge och kusk.

Senast redigerad av legolasse den 2018-08-06 klockan 13:45.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat