Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le
Sant men Odessa med resan Virginia fick hade varit sist. Som leet hanover. Skulle ha släppt direkt. Kanske hade fått en plats. Dom körde enbart för att förstöra för Björn.
Eget spår för alla = dödens för alla. Bästa hästen vinner, ingen kuskprestation. Bara bästa djuret med mest muskler och fart.
|
Som tur är spelade jag inte V6 idag. La all kraft på V4 istället. Hade nog inte garderat Virginia G om jag skall vara ärlig. Men spelade en tvilling med Örjan och Björn.
Med detta sagt lider jag med alla som hade spik. Daniel visar återigen att han bara skall ägna sig åt att träna hästar istället. Visst hästen är inte dålig, och han tror på den. Rycker skorna och allting... Men seriöst människa. Är hästen ens i mål än?
Stackars björn får tredje tagg hela första varvet, dödens i stentufft tempo. Och ändå bara slagen av en smygkörd i rygg typ.. Visst gör Odessa det ändå jävligt bra idag. Men kan nästan garantera att ingen annan i loppet hade klarat det löpningsförlopet och ändå varit så bra som Virginia...
Med allt detta sagt, DANIEL lär dig o köra häst i lopp. Släpp nästa gång..