Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-23, 17:57   #763
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

England spelstopp 20,30

Wolves -6,5 vs Poole @ 1.85 Nordicbet

3 u

En förmodad försmak vad gäller årets final i Elite-League.Suveräna serieledarna Poole,mot regerande mästarna Wolves.Den här matchen betyder egentligen ingenting eftersom Poole redan har säkrat seriesegern,och Wolves är lika klara tvåa.Men matchen sänds direkt på Sky-Sports,och jag tror att hemmalaget anförda av Englands-giganten Freddie Lindgren kommer vara mycket mer laddat än bortalaget.Det har regnat kraftigt under gårdagen i Wolverhampton och även litegrann under dagen,banan har dock inte tagit så stor skada,och uppehållsväder är utlovat under kvällen.Tack vare regnet så är jag ganska säker på att det finns en del fäste i banan,och det gillar hemmaförarna skarpt.
Poole tror jag dock kommer att missgynnas en del av detta eftersom man har några förare som inte trivs med detta.Jag tror att hemmalaget vinner ganska komfortabelt med en cirka tio-poäng.

Ludde Lindgren -1 vs Leon Madsen @ 2,00 Bet365

3 u

Handikapp oavgjort Leon Madsen +1 @ 9.00 Bet365

0,3 u

Lillebror Lindgren kommer allt mer,imponerades av hans respektlösa körning i Målillas GP.Madsen gillar jag dock inte,stöddig skit som inte bryr sig om sitt lag,utan bara om sig själv.Han tycker inte om fäste i banan,och har verkligen inte imponerat vid tidigare tillfällen på Monmore Green.Ludde däremot tror jag kommer trivas med lite bett i banan,precis som svenska förare brukar.

Nöjer mig med dessa två spel i kväll,och önskar eventuella ryggare,lycka till.

Senast redigerad av eddieh den 2010-08-23 klockan 18:08.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat