Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-11, 06:39   #345
Tord
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_77 Visa inlägg
För att gå ot, om någon av er vet om ett tipsbolag - helst bra tippare - som är ute efter folk så vet jag två stycken som är intresserad...
Tipsbolag
Jag har ett en gång i månaden bolag, men det där med bra tippare kan jag inte lova tyvärr Vi kör mitt UME 7-3 2034 kr system modifierade 2088 system

Flyttade ett U tecken för färre radantal samt ökade 13 chanserna vid 3 U från 50 till 55%

204 kr i slutet varje månad runt lönigen. Jag är med i två bolag, mitt eget och Henks bolag som kör mitt gamla 2088 rader om han inte ändrat sig
Jag kör EU och Henk stryktipset



Övrigt
BTW, jag är klar idag med en lista över systemen. Inte alla är med. Ett system som Reflex gjort med väldigt dåligt med info struntade jag i.

Jag själv gjorde ett system som jag kastat source filen innan jag hann lägga upp här mer än garantitabellen 1776 kr tror jag det kostade. Borta för gott

Lägger upp en länk till Google Kalkyl som jag kommer uppdatera med tiden systemen trillar in

Edit
Nu är jag klar med systemlistan på Google Kalkyl. Hoppas ni kommer in på sidan. Jag har i alla fall aktiverat att alla som har tillgång till länken ska kunna läsa. Fyller på gör jag själv, så den är read only.

En bug verkar det vara i Google Kalkyl. Sorterar man efter högsta pris så kommer inte 12960 kr systemet högst upp när man filtrerar konstigt nog
https://docs.google.com/spreadsheets...mMk/edit#gid=0


Lite statistik
Tord 54 system
Jonas 77 50 system
Reflex 4 system
BosseEk 3 system
Powerplay 1 system
Hakan11241 1 system
Filuren 1 system

Trodde faktiskt att Jonas 77 skulle vara bästa uppladdaren av system
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jonas_77 (+20)

Senast redigerad av Tord den 2018-08-11 klockan 07:55.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat