Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-11, 10:24   #98
mackpeter
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet måste alltid vara ett matematiskt system. Andelsköparna klarar inte av något annat. Idag blir det regn och betonghård bana på Åby.

1) 1,2,3,4,5,8 r9-12 (ingen voltstart och därmed ingen omstart. Ägarkörde 8 Gento dissas av spelarna och är ett fynd till 6,5 %)

2) 1,3,6,7,8 r9-4 (öppet lopp där 3 och 8 har bäst vinstchans)

3) 2,3,9 r4-6 (som liten parvel hörde jag en av Ragnar Thorngrens hästägare fråga om hans häst kunde vinna. Ragnar svarade på sin skånska: "Han kan bli trea. Och om man kan va' på plats - ja då kan man fanta mig också vinna." Om man frågade Ragnar fick man svar som av Oraklet i Delphi. I detta lopp finns tre hästar, som kan vara på plats. Dagens dunderfavorit 3 travade illa i mål i Sprintermästaren och hostade efteråt. Måste garderas)

4) 1,3 r7-15 (svårt lopp. Veijo tar sannolikt ledningen SoS. 1 är enormt kuskförstärkt och satt fast i Stochampionatet med allt kvar. Jag låser på dessa, men känner mig osäker)

5) 2,3,4,9 r11-5 (streckar alla som kan vinna)

6) 2,5,6,11 r3-4 (Flemming sa' inför förra loppet, att 5 inte var snabb från start och att han är nöjd med pengar. Sedan körde han lätt till spets och vann enkelt. Några här på Sharps genomskådade Flemmings bluff och rekommenderade spik. Själv hade jag den som förstareserv på fem streck. Hoppas han får stryk nu)

7) 4 r1-5 (min hjärna säger 4. Mitt hjärta säger 1)

Kostar 1440:-. Hoppas någon sharpsare tar jackpot pengarna)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat