Citat:
Ursprungligen postat av olle
Laddade precis upp en jokerfil där . Blev väldigt fel. När typ 20 av 105 bongar laddats upp kom ett felmeddelande att jag måste dela upp min fil i flera filer för att inte överbelasta deras system. När jag då avbröt så satte deras system igång igen att ladda upp filer , och när jag såg att det började närma sig tusenlappen (systemet kostade knappt 400 kr) så fick jag dra ut sladden ur väggen till datorn för att få stopp på det. Nu ser jag att hundratals filer registrerats och återstår att se om det är dom korrekta x typ 2,5 gång. Jäkla skitsida är vad det är. Bara fel och problem hela tiden. Att kontakta support nu mindre än 20 min till spelstopp också meningslöst för dom reder garanterat inte ut vad som blivit fel på så kort tid, så får se de 800 kr drygt som drogs som en dyr lottokupong.
|
Spelvärdet betydligt sämre på P76 idag med jämfört med i onsdags och igår. Poolen bara dopad med 5 tkr idag mot 10 i onsdags och igår men omsättningen redan lika hög som i onsdags. Återbetalningen redan under 100 procent.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av olle den 2018-08-12 klockan 14:24.
|