Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-15, 16:00   #11
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Gårdagens V75:a var bra betald för dem som lyckades. Fyra rätt och tre andrareserver blev det på mitt lilla system, så hästarna var inte omöjliga på något vis. Problemet var att komma rätt på spikarna. Dagens V86:a känns både svårare och har samma problematik med valet av spikar. Tre stora favoriter i Farlander Am, Charrua Forlan och Code Bon. Den första är orutinerad, den andra tror jag är klar och den tredje ser ju imponerande ut på raden, men är ändå lite svår att sätta in mot det svenska motståndet. Få se om man kan få någon uppenbarelse under dagen.
Spikar man dom tre till runt 70 procent av insatserna så kan man nog lika gärna satsa på legolas P76 spel i kväll.

Jag läste på 3-4 timmar utan att få någon feeling för omgången och då är det bättre att bläddra vidare.

Inget avgörande har kommit fram vad gäller utrustningsändringar. Möjligtvis i det lopp där du spikar 68 procentaren Charrua Forlan. Från spår 7 känns 68 procent väldigt mycket då det låter som att flera hästar innanför ska maxas för detta lopp.

Barfota runt om, jänkarvagn och blinkers på 1an
Barfota runt om och ev skygglappar på 3an
Barfota bak och stängt huvudlag på 5an

Tyder på att det kan bli allt annat än en promenad i parken för en av omgångens jättelampor.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat