Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-16, 13:09   #120
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Men vem har sagt att det är garantivinst eller ens garanterat en bra insats med bik/bf/helstängt osv? Är ju inte relevant i debatten. Info ska finnas inget annat. Gällande skylla på något så får väl kuskarna ta mest skit så...
Ser inget konstigt att det sticker i ögonen hos spelare när det kommer en 50oddsare som gör sitt livs lopp och rekordsänker 1.5-2sekunder med första bike trots att tränaren sagt att den tränat som vanligt och inga ändringar aktuella..
Jag förstår att jag bara har perspektiv som spelare men varför undanhålla infon om man har rent mjöl i påsen? För mig så är det en fråga om trovärdighet och respekt.

Ber om ursäkt för att det är grötigt skrivet
Jag håller med fullständigt. Det här handlar helt och hållet om spelet och tröttnar spelarna så faller travsporten för då finns inga pengar att köra om. Så trovärdigheten är oerhört viktig. Vi vill ha all info och den ska vara korrekt. Sen är det upp till oss att bedöma den och välja våra spel. Mörkas och myglas det så försvinner ju såväl lusten som hela meningen med att spela. Då kan man köra vilket nummerlir som helst.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat